Catrice Luminous Lips Lipstick


Dragi moji, kao što sam Vam  i obećala, novi post je tu. Donosim Vam recenziju jednog predivnog ruža, riječ je o Catrice proizvodu koje inače obožavam zbog predivnih nijansi, dugotrajnosti i pristupačne cijene. Pa da više ne duljim, krenimo...




Catrice ruževe koristim od kako se ovaj brend pojavio na našem tržištu i od tada imam same riječi hvale. Dugo nisam voljela ruževe i melem je za mene bio zakon jer kad sam stavila ruž imala sam osjećaj da svi bulje u mene, ali s godinama i to se promijenilo. Ruž mi je postao svakodnevica i više nemam nikakav osjećaj nelagode.

Ovaj divan ruž je iz Luminous Lips kolekcije i možete birati između čak 14 nijansi. Ambalaža je sačinjena od metalne baze što je čini čvrstom i sigurnom i malo drugačijom, ali opet jednostavnog dizajna.


Izabrala sam nijansu 070 What's AP-ricot? i jako mi se sviđa. Kremaste je teksture i jako je lijepo pigmentiran, već sam vidjela neke recenzije drugih nijansi i nije bio visoko ocijenjen, ali ova je predobra. Otkrila sam samo dva nedostatka. Jedan je to što se na visokim temperaturama dosta topi na usnama, a drugi je to što se vide svi nedostaci na usnama, ako su ispucane ili nešto slično pa ih je potrebno prije namazati melemom. Više mi se sviđaju njihovi Ultimate Colour ruževi.


Kao što sam već rekla, jako je kremast i zbog toga se lako nanosi, ali nije dugotrajan tj. brzo se gubi i isuši pa ga je potrebno često popravljati. Ovo je svijetla nijansa i možda nije tako primjetno da Vam fali ruž na donjoj usni ili slično, ali znam da se kod tamnijih nijansi to dosta ističe pa je i to jedan nedostatak. Nemam swatch da biste vidjeli kako izgleda na usnama jer su mi trenutno usne u vrlo lošem stanju, ali čim bude prilika stavit ću sliku.

CIJENA: 31,90 kn (3,5g)

DOSTUPNOST: Muller, DM, Kozmo

PONOVNA KUPNJA: Ne

OCJENA: 3/5

Nadam se da Vam se svidjela ova recenzija i da će Vam moje iskustvo s ovim ružem i mišljenje pomoći u odabiru svoje nijanse. Ja sam iskreno, malo razočarana, ali to me ne sprječava da nastavim koristiti i isprobavati druge Catrice proizvode. Svakako, Vaša mišljenja su uvijek dobrodošla. Lijepo Vas pozdravljam, uživajte u ostatku subotnje večeri i čitamo se uskoro.


Pusa

T.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!