Cuddle Weather


Dragi moji, javljam Vam se nakon skoro mjesec dana. Rujan je bio pretrpan obavezama kod kuće, a ponešto i na faksu pa nisam imala ni vremena za sebe. Javljam Vam se tako da znate da imam nove recenzije u pripremi i također favorite mjeseca. Pošto nisam objavila favorite za kolovoz, svakako ću ih uključiti u favorite rujna jer sam više manje koristila iste proizvode. 


***

Trenutno sam toliko opuštena da bih Vam mogla pisati o svim lošim trenucima koje sam proživjela ovo ljeto, a da mi srce ne počne ubrzano kucati i bez suza u očima. Možda je to zbog ovog divnog opuštajućeg kišnog vremena. Okrenula sam novu stranicu u životu i preporučila bih svima koji žale za nečim iz prošlosti da učine isto jer život ide dalje i moramo se znati snositi sa posljedicama. Nemojte misliti o onome što je bilo, mislite i idite u budućnost ne okrećući se za prošlošću.






Pusa.

T.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!