Life is too short to be anything but hapy


Dragi moji, javljam se da sam živa i zdrava. Izdogađale su mi se kojekakve stvari, neplanirane, i nisam imala volje za životom, a napisati post nije mi bilo ni na kraj pameti. Ipak, život ide dalje, prekratak je da bi ga tratili na loše stvari i da bi radili ono što drugi žele, a nama se ne sviđa. Zato ja krećem dalje s onim što volim i što me čini sretnom. Imam za Vas toliko pripremljenog materijala za čitanje, gledanje, da ne znam što bih Vam prije postala. Za sada sam sigurna da u nedjelju ide jedna recenzija, a početkom idućeg tjedna favoriti mjeseca. U međuvremenu možda osvane jedan post u obliku spomenara s mora jer iako nisam bila dugo, da se barem prisjetim onog divnog sunca koje smo zamijenili ovim užasnim tmurnim i kišnim danima.





Pusa.

T.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!