Kratko, ali slatko

Dragi moji, prijavljujem se na dužnost, ali i ovaj tjedan samo kratkim postićem, toliko da znate da nisam zaboravila na Vas. Ispiti mi se bliže i sva sam u knjigama. Ovih dana je bilo podnošljivo jer je padala kiša i bilo je tmurno, ali sunce se opet pojavilo i učenje me ponovo počelo iritirati. Ne mogu Vam opisati koliko mi je mrsko učiti sa spoznajom da je vani toplo i sunčano i da bi mogla raditi drugih milijun stvari, a ne čamiti u ovoj zamračenoj sobi, izoliranoj od zvukova i buljiti u knjigu od 500 stranica čiste teorije koja mi, naravno, nikad u životu neće trebati, ali tko sam ja da se miješam u stručne knjige i solim velikim ljudima pamet.. Novi post ide idući tjedan, a do tad, ugodan Vam početak ljeta. 






Čitamo se uskoro.

T.


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!